Monday, June 21, 2010

tinggal setengah

okay , cuti semester yang pada awalnya adalah sepanjang dua bulan , sekarangg tinggal dua minggu je . ye betul . 2 minggu ! sape rase 2 minggu tu panjang dan masih cukup untuk bersuka ria , sila tampar muka anda sendiri . ye tampar . sekarang .

2 minggu memang pendek . kau nak keluar dgn kawan-kawan , nak jumpa sedara-mara , jumpa kawan sekolah rendah , sekolah menengah , sekolah memandu . okay okay tak . jarang aku jumpa orang yang buat kawan mase pegi sekolah memandu . mungkin aku satu hari nanti ? who knows . ngehhh . baiklah . korang faham tak mcm mane feeling bila kita dah cuti lama gile pastu disuruh balik bekerja , bersekolah , atau dalam kes aku , ber...ape ek . berUNIVERSITI . wtv . apa rasenya ? yeee sila jawab ramai2 *MALAAAAASSSSSSS* . pandai !

kalau aku tekan huruf S dengan lebih lama untuk 'emphasize'kan betapa malasnya aku nak balik ke kampus pun , cuti masih tinggal 2 minggu je . jadi tak payah lebih2 . org dah faham . grrhh

*tak tau ape perasaan orang lain nak balik kampus . mungkin ade yg happy . dpt jumpa boyfriend , dapat lepak kat library sambil baca paper sbb air-cond library sejuk gila , dapat makan ayam goreng sedap kat cafe . ape-apelah :B

2 comments:

  1. wahh sangat MALAS !
    MALAS SANGAT !
    xmoh balik laa
    puffgthh !

    *maaf jika saya OVER di sini
    haha ;)

    ReplyDelete
  2. takpe . memang boleh over2 kat sini . sila luahkan kemalasan anda semahunya , hahahaha

    ReplyDelete