Friday, December 31, 2010

Pennsylvania it is

it's 1.54 in the morning.
u are most probably on your flight right now.
mungkin tengah tidur(berdengkur). haha

okay.
i just want to say,
goodbye and good luck my dear babe, Nurul Nabila Zulkifli

hari tu kita jumpa sekejap je kan? even kita dah berbual, gelak berdekah macam orang gila sampai duduk berjam2 kat kenny rogers tu pun, aku tak puas la babe. tak puas dengar cerita kau yang bape tahun lepas punya tu. pastu belum kira cerita pasal kau nak fly lagi. seriously sekejap gila.

and remember,i pray for your happiness. i pray for your success. always.
and ohh, please, please, come back home SINGLE. will you? haha
ye laa. mana la tau ada tersangkut dengan mana2 mat salleh pastu terus kahwin kat sana pulak kan. jumpa pulak yang ala2 Ben Bradshaw. boleh cakap melayu fluent gila. haa ambekk. tergoda, uolss. haha


take care, babyy :')

p.s, kalau jalan2 terjumpa Ryan Reynolds, cakap kat dia aku kirim salam LOL

1 comment:

  1. T____T kalau jalan jumpa ryan reynolds, cakap aku nak kawin dengan dia puhleaseeee

    ReplyDelete