Wednesday, January 12, 2011

care to share

from Sue Anna Joe ;



Menutup aurat secara sempurna. It's not easy. It's a process. But for the love of Islam and Allah, let us improve ourselves both spiritually and physically. For those who are wearing the hijab, let's do it right!Apa kata kita mulakan dengan melabuhkan hijab, shawl, pashmina, scarf, tudung kita biar menutup dada. Hopefully I can commit to this. Sebab aku pon selalu je selempang tudung. It's not nicelah. Dada tu sebenarnya lebih menggiurkan dari rambut.

So do join this campaign! Spread it in your own blog, tumblr, etc. Kalau korang nak print buat fliers pon boleh gambar ni aku bagi kebenaran. Sangatlah dialu-alukan.

Oh by the way, WIR stands for Wear It Right. Hehe. So come on girls, let's do this. Covering the chest is the best!
{ANNA}


ini satu benda yang kita selalu terlepas pandang. memang betul, bukan senang nak berubah lagi2 kalau ke arah yang baik. tapi kalau tak cuba, sampai bila? saling ingat-mengingati tu penting. penting sangat. slowly but surely, orang kata. InsyaAllah boleh, kan? :)

1 comment: