Tuesday, February 8, 2011

Senarai Pangkah #02

Aku tak suka orang yang berjalan lambat. Kalau memang ada kekurangan macam kaki pendek sebelah ke, tempang ke, tak apelah kot. Selain daripada tu, tiada maaf bagimu.

Situasi yang boleh buat aku nak mencarut selalunya masa jalan nak ke kelas. Okay la, sebenarnya aku takdelah kisah sangat kau nak jalan lembab ke, laju ke, kau nak berlari ke, serious aku tak kisah. Tapi, kalau kat belakang kau ada lebih kurang 97 orang manusia, lepas tu kau satu geng ala-ala Mean Girls, dengan mekap tebal padahal-nak-pegi-kelas-je-pun, jalan terkedek-kedek, camne? Dan aku paling tak boleh handle sekali, jalan 4 orang dalam satu line. Pehhh, yang ni aku rasa macam nak pegi je depan muka dia pastu cakap,

"HELLO AWAK ! BOLEH KE TEPI SIKIT TAK SEBAB SAYA NAK POTONG AWAK SEBAB AWAK JALAN TAK SAMA SPEED DENGAN SAYA YANG MEMANG NAK CEPAT NI?"

Mungkin disebabkan kelajuan aku berjalan, aku tak kisah sangat kalau jalan sorang-sorang takde kawan pegi kelas pun. Tak sempat nak boring tiba-tiba dah sampai. kahkahkah.

And girls, do have your mp3 on while walking. It helps. Thank you :)

3 comments:

  1. hahah. ini sumpah lawak. LOL. kau kasi pijak je high heels diorg pakai bagi tersembam. HAHA. ckp, eh sory lambat sgt jln. haaa. HAHA

    ReplyDelete
  2. kan? serious weh. allergic betul aku dengan budak-budak macam ni. haha

    ReplyDelete
  3. haha . macam2 la ko rush . tp aku ske yang on your mp3 tu . i l0ike! =)

    ReplyDelete