Saturday, April 23, 2011

Biru kuning bajet comel la tu?

Emosi kurang stabil. Sel sel otak hampir tercabut dan tidak berada di tempat yang sepatutnya. Semua ni sebab exam Electronic 2 yang macam shtqywtbegdmp -______-

Nak kata study gila gila sampai tak tidur tak makan tak mandi tu, tipu lah. Tapi penangan soalan tadi memang cukup buat dahi aku berkerut-kerut sampai pening kepala.

Balik exam dengan stress seberat 1 tan, tadaaaaa header baru. Buat pakai paint je ni ha. GILA NOOOOOOOOBBBBBB. Haha.

Aku memang tak pandai la nak letak benda benda extravaganza untuk blog ni. Header pun aku tak reti nak buat. Apetah lagi nak letak benda pelik pelik yang lip lap lip lap bagai. Lagi kemas lagi bagus. Sendiri punya blog, sendiri nak baca. Mesti la ikut taste sendiri kan? Takkan nak ikut taste lembaga penggubal soalan Electronics 2 peperiksaan akhir April 2011 Universiti Teknologi MARA pulak kan?

SIAPA NOOB, DIA COOL. HIGH FIVE !

1 comment:

  1. high five. blog aku mmg mggambarkan aku lagi tak reti bab header header ni -__-

    ReplyDelete